Дистанційне та індивідуальне навчання

Алгоритм використання ГУГЛ-КЛАС для ВЧИТЕЛІВ (БАТЬКІВ)

Алгоритм використання ГУГЛ-КЛАС для УЧНІВ


Звернення до батьків

ЗАХОДИ щодо організації дистанційного навчання в ліцеї під час карантину

ЗАХОДИ щодо охоплення роботою педагогічних працівників ліцею під час карантину


Дистанційне навчання в
Миколаївському юридичному ліцеї

   Головним напрямом роботи ліцею під час карантину є забезпечення якісної дистанційної освіти. Першочерговим завданням після оголошення карантину стало опрацювання в колективі методичних рекомендацій щодо організації дистанційного навчання(чітко визначений час проведення уроків та слідування традиційному розкладу дозволяє організувати роботу чітко та плідно), підготовка кожним вчителем-предметником матеріалів( інструктивні, консультативні, дидактичні матеріали; завдання, які учні повинні виконати) та їх безпосереднє розміщення у віртуальних групах (Google Classroom). Наступним стало ознайомлення учнів та батьків із заходами щодо організації дистанційного навчання під час карантину щодо можливостей та обов’язків з їхньої сторони (їх відповідальності за дотриманням проти епідеміологічних заходів, контролю за денним розпорядком дітей та забезпеченням участі дітей у дистанційному навчанні), як реалізація педагогіки партнерства. Крім організації навчання також провоходять: онлайн-консультації для учнів учасників МАН , онлайн-консультації з підготовки до ЗНО та залучення учнів до онлайн-проєктів CISCO SELFIE.

   Педагогічним колективом організувано вернісаж майстер-класів з питання організації дистанційного навчання: «ІКТ на уроках історії. Використання mindmaps» Аркуша К.В.,  «Технології проведення онлайн-уроку» ГільС.В. «Технології роботи з Viber під час підготовки уроку та його проведення» ГільС.В.,«Дистанційне навчання за допомогою платформи ZOOM” Чадова А.А., Дубінкіна Н.М., «Медіаресурси на уроці» Улановська М.О.

   Організаційною роботою впродовж всього часу є: оформлення журналів обліку проведених уроків по класах та облік дистанційних занять у журналах, робота з документацією (класні журнали,журнали індивідуального навчання, журнали інструктажів з БЖД, накази).

   Впродовж карантину для вчителів зявляється  більше можливостей приділити час самоосвіті-онлайн. А саме, визначити цікаві, проблемні питання щодо фахової майстерності зі свого предмету та обрати на свій розсуд курси, вебінари тощо.